Whois Mark Yahoo bot last visit powered by  Ybotvisit.com Seo Monitor islameonline4.blogspot.com/ 2011-02-06 monthly 0.5  free web counter Counter Powered by  RedCounter
dns failure

‌فقه و احكام

Posted by محمد ۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

68.57 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


آjتوضیح المسائل
نام كتاب :1

نام نويسنده :
تالیف
نام مترجم :
۴۱۱
دفعات دانلود :
۱۶۶۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
پنجشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

چون مساجد خانه‌های الله متعال است، کسی که هنگام ورود به مسجد احترام آن را نگه نمی‌دارد و آداب آن را رعایت نمی‌کند، و در داخل و بیرون مسجد تقدس و احترام آن را بروز نمی‌دهد، در معرض خشم خداوند متعال قرار می‌گیرد و عذابی سخت و مجازاتی سنگین در انتظار اوست در این کتاب با آداب مساجد آشنا شوید
................................................................................................................................................................


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

68.57 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


آداب مساجد
نام كتاب :2
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۱۱
دفعات دانلود :
۱۶۶۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
پنجشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

چون مساجد خانه‌های الله متعال است، کسی که هنگام ورود به مسجد احترام آن را نگه نمی‌دارد و آداب آن را رعایت نمی‌کند، و در داخل و بیرون مسجد تقدس و احترام آن را بروز نمی‌دهد، در معرض خشم خداوند متعال قرار می‌گیرد و عذابی سخت و مجازاتی سنگین در انتظار اوست در این کتاب با آداب مساجد آشنا شوید
................................................................................................................................................................




برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
145.43 KB
20.29 KB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





آیا سجده بر غیر زمین جایز است؟
نام كتاب :3
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۳۴۹
دفعات دانلود :
۲۸۶۵
دفعات مشاهده :
۱
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

سجده بر زمین (وجه الأرض) در پیشگاه خدا از افضل اعمال بوده و به خضوع و فروتنی در برابر حق نزدیکتر است فطوبی للساجدین لله علیها. با این همه در اینجا دو نکته وجود دارد. یکی آنکه تحقیق کنیم آیا سجده بر غیر زمین (غیر سنگ و خاک) شرعاً جایز است یا نه؟
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
677.74 KB
208.58 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


احکام میت و آداب سوگواری
نام كتاب :4
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۳۵۵
دفعات دانلود :
۲۶۲۴
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

مرگ مسیر پیموده شده و دروازة گشوده‌ای است، ولا جرم هر ارجمند و نورسیده و کوچک و بزرگی را برکند، و مردم پذیرفته‌اند که ناگزیر به عزیمت از سرای دنیا می‌باشند، با این وجود بسیاری از آنها از زنده شدن، و حشر، سزای کردار بعد از مرگ غفلت ورزیده‌اند، و بسیاری نیز از تکالیفی همچون کفن و دفن و شیوه برخورد با سامان در هنگام احتضار و مفارقت با دنیا بی‌خبرند
................................................................................................................................................................

برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید
266.51 KB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


احکام و فلسفه جهاد در اسلام
نام كتاب :5
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۵۱
دفعات دانلود :
۱۷۵۸
دفعات مشاهده :
۱
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

جهاد مبالغه در استعمال طاقت، قوت، و قدرت، کوشش به قول و یا فعل در راه الله جل جلاله می باشد. جهاد فی سبیل الله انواع و وسایل متعددی دارد که از آن جمله می توان جهاد به مال، جهاد به نفس و جهاد به لسان را نام برد. و دلایل فراوانی در تنوع، کیفیت و وسائل جهاد فی سبیل الله روایت شده است و خداوند تبارک و تعالی جهاد را فرض دایمی تا روز قیامت برای مسلمانان قرار داده است، تا جائیکه نسبت به بقیه عبادات بیشتر در کتاب و سنت بر آن تأکید شده و در جاهای متعددی ذکر گردیده است.

................................................................................................................................................................

برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید
464.16 KB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





احکام و مناسک حج - فقه شافعی -
نام كتاب :6
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۸۳
دفعات دانلود :
۱۵۸۵
دفعات مشاهده :
۲
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

مكّهء مكرمه بهترىن زمىن و محبوبترىن جا نزد خداست، در آن مسجد الحرام و كعبه مشرفه وجود دارد كه خدا آنرا قبله مسلمانان قرار داده است ، و تمامى مردم در هر شبانه روز پنج بار براى اطاعت از الله و اجابت نداى حق بسوى آن رو مىكنند وهرساله مسلمانان به حج اين خانه مبارك مي آيند

................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

591.81 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


ارث و وصیت در شریعت و قانون
نام كتاب :7
نام نويسنده :
نام مترجم :
۹۱۵
دفعات دانلود :
۲۲۷۸
دفعات مشاهده :
۳
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

این کتاب را با هدف قرب و نزدیکی به خداوند تألیف کرده ام تا در جاودانگی این علم (علم میراث) سهیم باشم و به دست فراموشی سپرده نشود. و این علم، اولین علمی است که از امت برداشته و گرفته خواهد شد

................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
552.35 KB
137.54 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


استخاره در پرتو رهنمودهای پیامبر
نام كتاب :8
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۹۵
دفعات دانلود :
۱۸۹۳
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۰۵ دی ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

امروزه فال حافظ و فال قهوه و استخاره‌گرفتن با قرآن از شیوه‌های متداول در میان مردم است. بدیهی است که این شیوه‌ها نمی‌توانند سرنوشت ما را رقم بزنند و یا ما را نسبت به وضعیت تصمیمی که گرفته ایم و آگاه سازند. بهترین شیوه‌ای که از پیامبر صلی الله علیه وسلم در این خصوص به ثبوت رسیده، استخاره است. براساس احادیثی که از پیامبر نقل شده، در این مورد نیز اتفاق خاصی نمی‌افتد و تنها کاری که بنده می‌کند، این است که از خداوند می‌خواهد در تصمیمی که گرفته او را به سمت خیر هدایت کند و اگر سرانجام تصمیم او به بدی ختم می‌شود، او را از این تصمیم باز دارد

................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

90.18 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





اضرار و حکم شرعی مواد مخدر
نام كتاب :9
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۳۴
دفعات دانلود :
۷۷۸
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
دوشنبه، ۰۲ فروردین ۱۳۸۹
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

" هر مواد خام يا ساخته شده كه داراى عناصر تحريك كننده يا تسكين دهنده كه در غير موارد طبى يا صنعتى بكار برده شود و مصرف آنها باعث معتاد شدن و دگرگونی در سطح هوشیاری مغز شود. مثل حالت سرخوشی و لذت، خواب آلودگی و سستی. و ضررهايش بالاى فرد و جامعه چه از نگاه جسمى يا روحى و يا اجتماعى ظاهر گردد، مواد مخدر گفته مى شود". در این کتاب اضرار و حکم شرعی مواد مخدر را مطالعه می نمایید

................................................................................................................................................................


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

391.08 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


اقتصاد اسلامی
نام كتاب :10
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۵۷
دفعات دانلود :
۱۰۰۱
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

کتاب حاضر یکی دیگر از سرمایه‌های علمی و دینی محقق بزرگ، مولانا مفتي محمدتقي عثمانيدر رشته اقتصاد و مسائل جديد تجارت و بانكداري است...هدف اصلي اين کتاب، معرفي بخش‌هاي مهم صنعت، تجارت و اقتصاد كنوني بوده، تا زمينۀ تحقيق و بررسي اين قبيل مسايل براي علما آسان شود...هدف از ارائۀ اين کتاب، اين است كه طالب علوم ديني با دادوستدهاي جديد، با آن روش هاي گوناگوني كه امروز در دنيا رايج اند، حداقل آشنايي اجمالي به ‌دست آورد تا پس از شناخت واقعيت آنها، بتواند به استخراج احكام شرعي آنها بپردازد
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
2.63 MB
1.81 MB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





الفوائد الجلیة در شرح المقاصد النوویة
نام كتاب :11
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۵۸
دفعات دانلود :
۱۴۶۶
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
يکشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

این کتاب شرحی است بر کتاب المقاصد النووية كه مؤلف محترم آنرا الفوائد الجلية نام نهاده است و كوشيده كه معاني كتاب مقاصد را به اختصار بيان نمايد و هر جا كه مستلزم شرح بيشتر و حكمي در مسئله اي بوده شرح بيشتر داده است و حكم آنرا به شكل فائده بيان نموده كه مورد فهم طلاب علوم اسلامي باشد

................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

188.75 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


انتخابات
نام كتاب :12
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۰۲
دفعات دانلود :
۱۱۰۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
دوشنبه، ۰۹ فروردین ۱۳۸۹
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

يكى از بدترين آثار فرهنگ استعمارى، وجنگ فكرى، وپيامدهاى آن اينستكه : جمعى از مسلمانان - آگاهانه يا ناآگاهانه - درشيوهء حكومت وحكومت دارى تحت تأثير اين فرهنگ جاهلى رفته اند، نه تنها افراد مزدور- كه هميشه بلند گوى بادران خود ميباشند-، ونه افراد عادى فقط، بلكه برخى از دانشمندان اسلامى نيز " انتخابات طاغوتى دموكراسى" را راه سالم ودرست وصول به زعامت، ويا يكى از راه هاى مشروعيت حكومت وحكومت دارى در اسلام مى پندارند

................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
963.02 KB
56.16 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


ای کسی که از نماز غافلی
نام كتاب :13
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۳۰۸
دفعات دانلود :
۲۲۶۵
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

نماز يكي از اركان مهم دين مبين اسلام مي باشد كه در قرآن كريم و سنت رسول الله صَلي الله عَليهِ وَ آلهِ وَ سَلّم به آن تأكيد فراوان شده است

................................................................................................................................................................



برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
229.2 KB
384.07 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



برای دریافت نسخه تلفن همراه "Mobile" اینجا را فشار دهید.
486.47 KB

باطل کننده‌های معاصر روزه
نام كتاب :14
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۵۰۲
دفعات دانلود :
۲۷۰۵
دفعات مشاهده :
۲
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

بسياري از مسلمانان در اين زمان با مسايلي در هنگام روزه ماه مبارک رمضان روبرو می شوند که فهم حکم شرع برایشان مشکل می باشد اين كتاب شامل توضیح بعضی از باطل کننده‌های معاصر روزه و تبیین آنها و ترجیح اقوال علماء پیرامون آن مى‌باشد
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
260.31 KB
78.42 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


برداشتن موی ابرو و صورت از دیدگاه اسلام و پزشکی
نام كتاب :15
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۳۳۲
دفعات دانلود :
۴۶۹۷
دفعات مشاهده :
۱۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

جای بسی تأسف است خواهرانی را می‌بینیم که راه و روش غربی‌ها را در پیش می‌گیرند و در عادات و آداب و رسوم اجتماعی خود را شبیه زنان غربی می‌کنند به خصوص تقلید آنها از این روش و عادت بسیار پلید که کوچک کردن أبرو یا کندن موی ابرو و صورت نام دارد. در این کتابچه حکم این روش و عادت را از دیدگاه شرع مقدس اسلام و از نظر پزشکی به تفصیل بیان می‌کنیم و همچنین به چیزهای دیگری که به این موضوع ارتباط دارد اشاره کرده‌ایم.

................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
979.76 KB
268.52 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


بررسی آراء اخباری و اصولی
نام كتاب :16
نام نويسنده :
نام مترجم :
۵۶۲
دفعات دانلود :
۲۰۰۰
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
پنجشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

اختلاف اصولی‌ها با اخباری‌ها در احکام عملی به صورتی جلوه‌گر شده که آنها را از هم جدا و ممتاز می‌سازد، اصولی‌ و اخباری هر دو می‌کوشند تا حکم شرعی را به درستی دریابند و در این تلاش ارزشمند: اصولی به تعقل در متون بیشتر تکیه می‌کند، اخباری تقّید به ظواهر متن را بیشتر می‌پسندد، اصولی مدلول کتاب را پیش می‌افکند، اخباری بر حدیث بیشتر اعتماد می‌نماید، اصولی به فهم عُرفی، کمتر از اجماع اعتناء دارد، اخباری فهم عرفی را بر اجماع ترجیح می‌دهد، اصولی برای یافتن حکم، به قواعد عام بیشتر توجه می‌کند، اخباری احکام شرعی را بیشتر در نصوص خاص می‌جوید. چه می‌شود که (در حد امکان) هم از اندیشة اصولی درس آموزیم و هم از تعبد اخباری بهره اندوزیم؟!

................................................................................................................................................................



برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
1.35 MB
442.84 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


برگزیده ای از آداب شرعی
نام كتاب :17
نام نويسنده :
نام مترجم :
۹۱۹
دفعات دانلود :
۱۸۲۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

مهمترین چیزی که انسان مسلمان در کارهای روزانه خویش به آن اهتمام می‌ورزد این است که در تمام حرکات و سکنات خویش براساس سنت پیامبر صلى الله عليه وآله وسلم رفتار نماید، تا اینکه رفتارش از صبح تا شام بر سنت پیامبر صلى الله عليه وآله وسلم تنظیم شود

................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

531.52 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


بلوغ المرام من أدلة الأحکام - ترجمه فارسی
نام كتاب :18
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۱۵
دفعات دانلود :
۱۵۸۲
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
يکشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

کتاب" بلوغ المرام"مجموعه ای مختصر از احادیث احکام است که محدث بزرگ امام احمد بن حجر عسقلانی رحمة الله علیه با دقت وکوشش فراوان از کتابهای معتبر ذیل جمع آوری نموده است: 1- مسند امام احمد بن حنبل 2- صحیح امام بخاری 3- صحیح امام مسلم 4 - سنن ابو داود 5- جامع امام ترمذی 6- سنن نسایی 7- سنن ابن ماجه 8- مؤطا امام مالک 9- مصنف ابن ابی شیبه 10- صحیح ابن خزیمه 11- صحیح ابن حبان 12- مستدرک حاکم 13- سنن کبری امام بیهقی 14- سنن دارقطنی15-معجم طبرانی 16- مسند بزار. مجموع کل احادیث این کتاب ارزشمند که بیان کننده ادله ی احکام است شامل 1358 حدیث می باشد، که امام ابن حجر عسقلانی با درایت ودقت آنها را برگزیده وبعد از هر حدیث درجه ی آن وکسانی که آن را روایت کرده اند؛ ذکر نموده است. کتاب "بلوغ المرام" پیوسته مورد توجه علما ودانشجویان حدیث نبوی بوده است

................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

236.85 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



برای دریافت نسخه تلفن همراه "Mobile" اینجا را فشار دهید.
609.21 KB

تعبیر خواب در پرتو قرآن و سنت
نام كتاب :19
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۴۷۷
دفعات دانلود :
۳۶۳۸
دفعات مشاهده :
۲
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

مسلماً هر شخصی در عمر خود رؤیا و خواب دیدن را تجربه نموده است و ممکن است تعبیر آن را نیز، در زندگیش درک کرده باشد. تواتر چنین تجربیاتی ما را از بیان مثال‌ها و داستان‌های واقعی در این مورد، بی‌نیاز می‌کند. دیدن خواب و تعبیر و به وقوع پیوستن آن به حدّی واقعی است که در صحیح‌ترین سخن عالم وجود که کلام پروردگار است، به آن اشاره شده و حقایقی را در مورد آن بیان نموده است
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

159.06 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





تعلیم الاسلام‌ بر اساس فقه مذهب حنفی
نام كتاب :20
نام نويسنده :
نام مترجم :
۷۱۹
دفعات دانلود :
۲۱۶۶
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

كتابي‌ كه‌ در پيش‌ روي‌ داريد، مجموعه‌ گرانبها، سودمند و مختصري‌ است‌ از احكام‌ و عقايد اسلام‌ كه‌ براي‌ فرزندان‌ مسلمانان‌ با زباني‌ ساده‌ و گويا توسط‌ يكي‌ از شخصيتهاي‌ برجسته‌ علمي‌ و عملي‌ هند، يعني‌ «حضرت‌ مولانا مفتي‌ كفايت‌ الله دهلوي‌» نوشته‌ شده‌ است
................................................................................................................................................................



برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
362.6 KB
1.6 MB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


توضیحاتی در مورد زکات
نام كتاب :21
نام نويسنده :
نام مترجم :
۹۷۰
دفعات دانلود :
۱۹۸۳
دفعات مشاهده :
۳
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

زكات يكى از اركان اسلام است، كه شخص توانگر بدون پرداخت زكات اسلامش كامل نمى‌شود، رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم مى‌فرمايد: «بُنِيَ الإِسلامُ عَلى خَمْسٍ: شَهادَةِ أَنْ لا إِلهَ إلاَّ الله، وَأَنَّ محمداً رسولُ الله، وَإقامِ الصلاةِ، وإِيتاءِ الزَّكاةِ، وَحَجِّ الْبيْتِ، وصَوْمِ رَمَضانَ». متفق عليه. اگر فردى در پرداخت آن بخل ورزد و يا كامل پرداخت ننمايد مستحق عذاب الله جل جلاله خواهد شد.
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
2.85 MB
684.26 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


جایگاه سنت در قانونگذاری
نام كتاب :22
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۶۹
دفعات دانلود :
۱۵۲۸
دفعات مشاهده :
۱
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

بدون شک، سنت، دومین مصدر از مصادر قانونگذاری اسلامی است که پس از قرآن مجید، دومین جایگاه تشریع را به خود اختصاص داده است. اهمیت سنت و جایگاه آن در تشریع اسلامی، از آنجا معلوم می شود که سنت، بیانگر داده های قرآن و شارح احکام آن است
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
255.87 KB
34.57 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





جایگاه نماز در اسلام از دیدگاه کتاب و سنت
نام كتاب :23
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۸۱
دفعات دانلود :
۱۰۷۲
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

نماز، ستون دين است و بوسيلة نماز است كه مسلمان از كافر و منافق ازمؤمن، شناخته مي شود. همچنين نماز، اولين چيزي است كه روز قيامت، بنده بخاطر آن محاسبه مي شود
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

185.65 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


حجاب زن مسلمان
نام كتاب :24
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۶۰
دفعات دانلود :
۱۶۶۲
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

کتابی که در دست دارید در مورد حجاب که یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی می‌باشد نگاشته شده است، حجاب برای زن همچون حصاری است دور بوستان که در حفاظت و نگهداری آن نقش مؤثری دارد، حجاب نیز به ارزش و مقام زن می‌افزاید و مرتبة او را بلند می‌کند. در این رساله این سوء تفاهم که برخی دو مسأله ستر عورت و حجاب را یکی پنداشته و نسبت به فهم حجاب دچار اشتباه شده اند برطرف نموده و آیاتی که مربوط به هریک از این دو مسأله هستند , از کتب تفسیر توضیحاتی داده شده است
................................................................................................................................................................

برای رویت آنلاین نسخه پی دی اف "PDF" روی تصویر کلیک کنید.

برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
420.46 KB
37.83 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


حکم مخدرات در اسلام
نام كتاب :25
نام نويسنده :
نام مترجم :
۷۴۴
دفعات دانلود :
۱۴۰۱
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

حصول رزق و دارائى از راه مواد مخدر چه زراعت يا تجارتباشد، حرام بوده باعث بدبختى ها و رنجها مى شود
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
285.76 KB
689.24 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


حکمت و فقه روزه
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۸۹۴
دفعات دانلود :
۱۷۲۳
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

با توجه به آرا و نظریات مختلف علمای اسلام در مسایل فقهی عموماً و در مورد زکات فطر خصوصاً که محل احترام و ارزش هستند، از جهاتی قابل نقد، بررسی، تجزیه، تحلیل و ترجیح نیز می‌باشند، چون همة مردم قدرت استنباط احکام را ندارند و همچنین توانایی نقد و بررسی آرا و نظریات را ندارند، با مشاهده شدن بلاتکلیفی بسیاری از مردم در چگونگی پرداخت فطریة خود و تماس مکرر و اصرار عده‌ای بر اظهار نظر در این فریضة الهی، شرعاً نوشتن این مطالب را هر چند کم است ولى مورد لوزم مى‌باشد.
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

278.96 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


خلاصة المسائل - در مذهب حنفی
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۶۸۲
دفعات دانلود :
۲۰۵۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

این کتاب بر اساس مذهب امام اعظم ابوحنیفه رحمه الله به دستور مولانا خواجه شمس الدین مطهری استاد العلماء و سرپرست حوزه علمیه احناف خواف و راهنمائی اساتذه مخصوصا مولوی حفیظ الله طاهری سرپرست مدرسه تعلیم القرآن نشتیقان که سهم عمده آن را بر عهده داشتند تالیف گردید
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

134.31 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


خلافت اسلامی
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۳۷
دفعات دانلود :
۱۲۱۵
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
يکشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

متحوی این کتاب سلسله بحث‌های است در فقه عمومی و اندیشة سیاسی اسلام که موضوع آن (ریاست دولت) است. نویسنده در مورد کتابش می فرماید: من این موضوع را از دو جنبة سیاسی و قانونگذاری آن بررسی کرده و نظریات سیاسی و قوانین متعلق به موضوع بحث‌ها را بیان کرده‌ام. در این مورد سند ممتاز دولت اسلامی را که «اصل خلافت» است برخلاف شبهات و پرسش‌هایی که از دیدگاه تاریخی برآن وارد شده است، برگزیده‌ام. چه من معتقدم نظام خلافت که جزئی از نظام حکومتی اسلام است، از تمام این موارد مبری است
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
415.63 KB
75.28 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


خمس از نظر حدیث و فتوی
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۴۰
دفعات دانلود :
۱۲۸۰
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

با نگاهی دقیق و تدبّری عمیق به کتاب خدا و سنّت رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم به آسانی روشن می‌شود که زکاة و خُمسی که اکنون بین مردم‌ها معروف و معمول است چندان ارتباطی به دین مبین اسلام که یگانه شاهراه سعادت دارین و تنها طریق وصول به فوز و فلاح نشأتین است، ندارد. بلکه می‌توان گفت پاره‌ای از آن ساختۀ آراء و بافتة أهواء رجالی است که چندان به حکمت احکام و حُرمت و عظمت اسلام توجهی نداشته‌اند! و از تعصبات جاهلانه و یا سیاست خصمانۀ عدّه‌ای مُغرض مایه می‌گیرد. زیرا زکاة را که از طرف پروردگار حکیم به نص قرآن عظیم هشت صنف عمده از برای مصرف آن پیشنهاد و تعیین شده ـ که: تأمین معیشت فقراء و مساکین، و تضمین أجر و مزد عاملین، و تألیف قلوب بیگانگان، و ترمیم مکاتبه و آزادی بردگان و کفیل غرامت ورشکستگان، و بودجۀ آماده نمودن تجهیزات جهاد مجاهدان، و تعمیر طرق و شوارع و تأسیس مؤسسات عام المنفعة و احتیاجات اجتماعی مسلمانان و تسهیل امر آوارگان می‌باشد ـ منحصر به نُه چیز ناچیز نموده اند! ( ) که طبق تعیین فقهاء در رسائل عملیه عبارت‌اند از: شتر، گاو غیر معلوفه و غیر عامله، گوسفند سائمه در تمام سال، طلا و نقرۀ مسکوک معدود (نا موجود با شرائط مفقود!) و غلات أربع چنین و چنان که بی‌گمان هرگاه زکاة تمام این اشیاء در کشوری مانند ایران با کمال دقّت جمع آوری شود به یک هزارم آنچه از طرف پروردگار جهان اعلام شده وافی نخواهد بود! در چنین صورت است که این شبهه با خیره‌ترین چهره و چیره‌ترن زهره پیش ‌می‌آید که: یا خداوند جهان –العياذ بالله- ندانسته چنین زکاتی فرض نموده! یا کسانی که با آراء خود این فریضۀ عظمای إلهی را به چنین صورت محدود و کیفیت معدود عرضه می‌کنند، نمی‌فهمند!
................................................................................................................................................................

برای رویت آنلاین نسخه پی دی اف "PDF" روی تصویر کلیک کنید.

برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
232.9 KB
36.61 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


راهنمای مسلمان عابد در حکم نماز جمعه و جماعت در مساجد
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۶۷۴
دفعات دانلود :
۱۳۹۰
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

از آنجایی که دلایل وجوب نماز جماعت و نماز جمعه را در کتاب و سنت بسیار فراوان دیدم، بیان آن برای برادران نمازگزارم را نصیحتی و امر به معروف یافتم. به همین دلیل آن را در قالب رسالة کوچکی تدوین کردم تا به آسانی در میان مردم منتشر شود
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

102.27 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


رمضان مبارک و فضایل آن
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۳۵
دفعات دانلود :
۱۴۴۴
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
پنجشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

طب بشرى امروز بعد از چهادره قرن متوجه شد كه روزه بسيارى از امراض را تداوى و معالجه مينمايد، بدين اساس در بسيارى از كشور ها آغاز به تأسيس كلينك هاى روزه دارى نموده اند.
 روزه نه تنها بر روح و روان و اخلاق انسان تاثير ميگذارد بلكه موجب زيبايى جسمى انسان هم ميگردد ومهمتر از همه اینها روزه یکی از عبادات مهم برای انسانها می باشد و روزه ماه مبارک رمضان یکی از ارکان دین مبین اسلام است
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

194.33 KB
43.8 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


روزه - فضائل، فوائد، احکام و آداب
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۳۴
دفعات دانلود :
۱۳۲۸
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

كتابي كه اكنون به شما خوانندگان گرامي تقديم مي دارم شامل فضايل, احكام وفوايد وآنچه متعلق به روزه است, مي باشد. كه بصورت مختصر, ساده وهمراه با ذكر دليل از قرآن وسنت جمع آوري نموده ایم
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
1.14 MB
2.79 MB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


روزه سپر پارسایان
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۶۴۰
دفعات دانلود :
۱۲۳۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

روزه همچون سپرى است كه روزه‏دار را در دنيا از انجام گناه بازمى‏دارد و در روز رستاخيز او را از آتش جهنم حفظ مى‏كند. انسان فقط اين جسم خاكى نيست بلكه آميخته‏اى از جسم و روح است، روح همان حقيقت ماندگار است و جسم قالبى است براى نگهدارى از روح، سزاوار نيست كه انسان در دنيا فقط بخاطر جسم زندگى كند و رسيدگى به روح و تغذيه آن را به باد فراموشى بسپارد و عمر و زندگى‏اش را تباه سازد و روز قيامت از سرافكندگان باشد.
................................................................................................................................................................

برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

459.88 KB
118.87 KB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





سفر و احکام آن در پرتو قرآن و سنت
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۵۶
دفعات دانلود :
۹۴۰
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

این جزوه‌ای مختصر دربارة نماز مسافر است که در آن مسائلی از قبیل، مفهوم سفر و مسافر، انواع سفر، آداب سفر، اصل، کوتاه کردن نماز در سفر است، کوتاه کردن نماز در سفر بهتر از تمام خواندن آن است، مسافت کوتاه کردن نماز در سفر، مسافر می‌تواند اگر از محدودة شهر یا روستا خارج شد نمازش را کوتاه کندو دیگر مسایل مهم ذکر شده است
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

96.74 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





عذاب قبر و راه‌های نجات از آن
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۶۸
دفعات دانلود :
۸۹۲
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
سه شنبه، ۰۶ بهمن ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

نویسنده درباره این کتاب می فرماید: مسأله «عذاب قبر» از مسائل مهم و بزرگ است، بنده بر آن شدم که راه‌های نجات از آن را در پرتو شریعت و دلائل شرعی، بیان کنم. پیش از هر چیز به ذکر حدیث طولانی که درباره‌ی احوال میت است می‌پردازم و سپس دلائلی را که «عذاب قبر» توسط آنها ثابت می‌شود بیان می‌نمایم، چرا که مسأله عذاب قبر از جمله مسائل پوشیده‌ای است که هر مسلمانی لازم است آن را بپذیرد و به آن ایمان بیاورد. سپس اسبابی را یادآورد می‌شوم که انسان به سبب انجام آنها در قبرش عذاب داده می‌شودف و هدف از ذکر این اسباب آن است که خواننده از آنها برحذر باشد و دوری کند. و در پایان به بیان علل و اسباب نجات‌دهنده از عذاب قبر پرداخته‌ام و به همین سبب بنده این رساله را با نام «کیف تنجو من عذاب القبر» نام‌گذاری نمودم.
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
847.97 KB
134.57 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


علل اختلاف فقها
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۹۶
دفعات دانلود :
۱۲۸۴
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

پديده‌ي اختلاف، عارضه‌ي گريزناپذيري است كه هم مي‌تواند، برآيندي منفي باشد و هم مي‌تواند، پيامدهاي مثبتي به دنبال داشته باشد. خاستگاه و زمينه‌ي مثبت يا منفي بودن پديده‌ي اختلاف، محرك و انگيزه‌ي اختلاف است؛ اين انگيزه، هم مي‌تواند برخاسته از بغي و سركشي باشد و هم مي‌تواند حقيقت‌جويي و خيرخواهي باشد
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

78.14 KB





این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


علماء و حکام
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۷۵
دفعات دانلود :
۸۸۱
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
دوشنبه، ۰۴ آبان ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

این کتاب گوشه هايي از تاريخ سر افراز امت اسلام است … تصويري از برخورد علما با حكام وقت..... دو قشري كه اصلاح و فساد امت به اصلاح و فساد آنان بستگي دارد.
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

255.38 KB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


غایة الاختصار مشهور به ابوشجاع - فقه شافعی
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۴۶
دفعات دانلود :
۹۶۳
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

اصل این کتاب «متن الغاية والتقريب» نام دارد و دهها شرح و حاشيه بر آن نوشته اند، به نام م‍ؤلف آن به كتاب ابوشجاع معروف شده است، و در مقبوليّت اين كتاب همين بس كه هر شافعي مذهبي نخستين كتابي كه در فقه شافعي مي خواند، همين كتاب ابوشجاع است.
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

4.27 MB

برای دریافت نسخه ایبوک "eBook" اینجا را فشار دهید.

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید
6.59 MB


برای دریافت نسخه تلفن همراه "Mobile" اینجا را فشار دهید.
2.87 MB

فتاوای علمای بلد الحرام در مورد مسائل فقهی معاصر
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۹۰
دفعات دانلود :
۱۱۳۵
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
سه شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

بدرستی که علما و دانشمندان، در جهان مانند ستارگان آسمانند که مردم از آن ها در خشکی و دریا راهنمایی می گیرند و هرگاه ستارگان از بین رفتند احتمال می رود که مردم به بيراهه روند و به مثابه آن با از بين رفتن علما، جامعه نيز به گمراهي گرايد.این کتاب مجموعه ای است از فتاوی علمای بزرگوار سرزمین حرمین که در مناسبتها مختلف بنابر سوال سوال کنند جواب داده شده است
................................................................................................................................................................

برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
133.43 KB
17.92 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





فرق بین ازدواج مسیار و موقت
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۴۲۷
دفعات دانلود :
۲۸۹۹
دفعات مشاهده :
۳
دفعات ارسال :
يکشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

فرق بين ازدواج مسيار و موقت مانند فرق بين زمين تا آسمان است اما عده اى از علماى عوام فريب شيعه كوشيده اند كه به وسيله ازدواج مسيار به اهل سنت طعنه بزنند كه در اين مختصر بيان اين امر شده است
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

939.03 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


فقه آسان در مذهب امام شافعی
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۵۳۹
دفعات دانلود :
۱۶۹۸
دفعات مشاهده :
۱
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

درست ترین راه اعمال شایسته آگاهی از فقه و شریعت صحيح راستین محمدی بوده که احکام حیات بخش قرآن کریم و سنّت شریف نبوی در آن متبلور است. و عمل بدان ضامن سعادت دینی و دنیوی افراد جامعه بشری می باشد.
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



برای دریافت نسخه ایبوک "eBook" اینجا را فشار دهید.

5.52 MB


برای دریافت نسخه تلفن همراه "Mobile" اینجا را فشار دهید.
2.93 MB

فقه السنه در فقه شافعی
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۶۸
دفعات دانلود :
۱۵۷۳
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
يکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

‌كتاب فقه السنه تالیف استاد بزرگوار شیخ سید سابق از جمله بهترین كتابهایی است‌ كه درموضوع خویش تالیف یافته است‌، چون‌ كتابی است‌ كه ابواب و فصل‌بندی بسیار نیكو و شیوه و اسلوب بسیار خوبی دارد و از تعقیدات و پیچیدگی های معمولی‌ كتب فقهی بدور است و این امر سبب روی آوردن جوانان مسلمان بدان است و بر روی آنان افقهای پژوهش در سنت مطهر نبوی را می‌گشاید تا احكام فقهی و دینی خویش را در پرتو آن استخراج نمایندكه راه عمل بدان را بر آنان آسان مي‌سازد
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

1.09 MB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





فقه جامع بانوان
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۷۹
دفعات دانلود :
۹۲۹
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
چهارشنبه، ۰۵ خرداد ۱۳۸۹
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

فقه جامع بانوان یکی از کتاب‌های فقهی است که بیشتر به احکام متعلق به با بانوان پرداخته و در هر باب و بحثی، مذاهب و فتاوای أئمه را پیرامون آن آورده و مسایل و مشاکل خواهران مسلمان را به صورت کافی و وافی پاسخ می‌دهد
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

42.64 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


فقه روزه
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۲۱۶
دفعات دانلود :
۷۴۶
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
پنجشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

اسلام بر پنج بنا استوار است، که یکی از آنها روزه رمضان است. همه علماء متفقند که روزه ماه مبارک رمضان واجب است و اگر فردی وجوب آن را انکار نماید و یا مسلمانان را در مورد روزه رمضان به شک و تردید بیندازد و آن را به باد مسخره گیرد از اسلام خارج می شود، که این به معنی تکذیب خدا و پیامبر می باشد... در این کتاب به طور مختصر با فقه روزه در اسلام آشنا می شوید
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

126.43 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



برای دریافت نسخه تلفن همراه "Mobile" اینجا را فشار دهید.
512.34 KB

فقه پویا - گفتاری در باب روش‌های استنباط احکام فقهی
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۶۷۷
دفعات دانلود :
۱۵۹۶
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

آنچه فراروی دارید جستاری است در باب فقه و روش‌های نوین استنباط احکام از منابع اصلی. در این جستار سعی بر آن بوده تا در کنار پیش روی نهادن مبانی گذشتة فقه که از دانشوران و فقیهان پیشین به ما به ارث رسیده، افق‌هایی نوین برای گره‌گشایی از رخدادهای زندگی پیچیدة کنونی در برابر ما گشوده شود
................................................................................................................................................................

برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید
2.14 MB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


لب لباب در تعلیم فقه شافعی برای احباب
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۹۲
دفعات دانلود :
۸۰۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

فقه اسلامی مظهری از توجه امت اسلامی به شریعت الهی می باشد که در این میان فرق و مذاهب گوناگون اسلامی هرکدام به نوبه خود به استنباط و استخراج ا حکام شریعت از قرآن وحدیث پرداخته اند ودر این میان فقه شافعی نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

161.63 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


ما لاَبد منهُ‌ - ‌احکام‌ و مسائل‌ فقه‌ حنفی‌ به‌ زبان‌ ساده‌
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۹۴
دفعات دانلود :
۱۴۵۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

رساله‌حاضر كتابي‌ است‌ در فقه‌ حنفی كه‌ توسط‌ مولانا قاضي‌ ثناءالله پاني‌ پتي‌ رحمه‌الله، يكي‌ از دانشمندان‌ و بزرگان‌ معروف‌ هندوستان‌ تأليف‌ شده‌است
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.

260.91 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید





مبانی فقه
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۷۶۲
دفعات دانلود :
۱۴۲۵
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

در کتاب حاضر دقت شده اصول فقه به طریقه شافعیه به زبانی ساده عرضه شود تا همه کسانی که می‌خواهند با مسائل اصولی آشنا شوند بتوانند از آن استفاده کنند چه طلاب علوم دینی و چه کسانی دیگر، و فقط مسایلی مطرح شده است که معمولاً فرعی فقهی بر آن مترتب می‌شود، و از طرح مسایلی که فقط فرضی دارای اعتبارند خودداری شده است
................................................................................................................................................................

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



برای دریافت نسخه ایبوک "eBook" اینجا را فشار دهید.

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید
2.26 MB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


محمود الفتاوی - فتاوی دارالعلوم زاهدان بر اساس فقه حنفی
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۳۰۱
دفعات دانلود :
۱۳۰۶
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
سه شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

در سال 1363 مطابق با 1404 هـ ق، دارالافتاي دارالعلوم زاهدان زير نظر مفتي خدانظر رحمه‌الله رسماً آغاز به كار كرد تمامي سؤالات ابتدا به صورت شفاهي شنيده و بعد به صورت كتبي به طور مرتب ثبت و بايگاني مي‌گرديد و پس از آن كه شعبه تخصص در فقه اسلامي داير گرديد، كار ثبت و بايگاني به آنها محول گرديد. در سالهاي بعد با همت و پشتكار مولانا مفتي خدانظر رحمه‌الله، فتواهاي گذشته به صورت ابواب فقهي ترتيب يافته و تحت عنوان محمود الفتاوي (فتاواي دارالعلوم زاهدان) چند جلد از آن چاپ و در دسترسي عموم قرار گرفت و ادامه آن نيز در حال تدوين است. این فتاوی بر اساس مذهب امام اعظم ابوحنیفه رحمه الله می باشد. محمود الفتاوي (فتاواي دارالعلوم زاهدان) در چهار جلد به سال 1378 هـ.ش توسط «المکتبة القدس» به چاپ رسیده است. این کتاب به سالهای 1380 و 1384 هـ.ش توسط انتشارات صدیقی زاهدان تجدید چاپ شده است.
................................................................................................................................................................

برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید
646.23 KB


این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید


مختصری در فقه امام شافعی رحمه الله
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۴۰۰
دفعات دانلود :
۱۲۶۳
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

شافعي نام يکي از شاخه‌هاي مذاهب فقهى از دين اسلام است. امام اين مذهب ابوعبدالله محمد ادريس شافعي رحمه الله و از ائمه چهار گانه سنت وجماعت است.
................................................................................................................................................................


برای دریافت فایل پی دی اف "PDF" اینجا را فشار دهید.

برای دریافت فایل وورد "Word" اینجا را فشار دهید.
1.33 MB
499.9 KB

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید

این فرمت در دسترس نمی باشد لطفا دیگر فرمت ها را دریافت نمایید



برای دریافت نسخه تلفن همراه "Mobile" اینجا را فشار دهید.
832.1 KB

مسأله خمس مأخوذ از کتاب و سنت
نام كتاب :
نام نويسنده :
نام مترجم :
۱۳۸۶
دفعات دانلود :
۲۶۰۷
دفعات مشاهده :
۰
دفعات ارسال :
يکشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۸۸
تاريخ اضافه :
ارسال به شبکه های اجتماعی:
مختصرى از كتاب

خمس که بنص صريح قرآن و سنت روشن پيغمبر آخرالزمان و سيره عموم مسلمانان نام يک پنجمي است که از غنيمت جنگ با مشرکين که عايد اردوي مجاهد مسلمين مي‌شود، زمامدار و پيشواي آن جنگ مي‌تواند به اين مقدار از غنائم بردارد و چهار پنجم ديگر آن را طبق دستور اسلامي به مجاهدين واگذارد امروز بصورت ماليات ظالمانه‌اي درآمده است که نه از اموال مشرکين بلکه از دسترنج طبقات قوي وضعيت شيعيان با اخلاص اميرالمؤمنين براي طبقه خاصي از انگلان گرفته مي‌شود
................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

0 comments

ارسال یک نظر