Whois Mark Yahoo bot last visit powered by  Ybotvisit.com Seo Monitor islameonline4.blogspot.com/ 2011-02-06 monthly 0.5  free web counter Counter Powered by  RedCounter
dns failure


 آيا شيعيان، بعد از سلام نماز «خان الأمين» مي‌گويند ؟

شبهه شیعه:
وهابي ها از زمان هاى گذشته شيعه را متهم نموده اند كه معتقد است جبرئيل در جريان وحي خيانت كرده و به جاى آن كه رسالت را به على بن ابى طالب ابلاغ كند آن را بر رسول خدا صلى الله عليه وآله ابلاغ نموده است. از اين رو بعد از سلام نمازشان سه بار دست خود را بالا مي برند و مي گويند: (خان الامين)
ابن تيميه مي گويد : يهود در صدد وارد كردن نقص و عيب بر جبرئيل برآمده و او را از بين ملائكه دشمن خود مى دانند همانگونه كه رافضه مى گويند: جبرئيل به اشتباه وحى را بر محمد نازل كرده است...
منهاج السنة النبويه ج1 ص6 8.
اين اتهام وهابيت، ناشي از جهل آنان به معتقدات شيعه‏ است ؛ زيرا اين موضوع اگر جزو اعمال عبادي باشد بايد در كتابهاي فقهي و يا رساله هاي علميه ذكر شده باشد و حال آن كه هيچ اثري از اين قضيه در كتب روايي، فقهي، تفسيري و تاريخي شيعه يافت نمي شود؛ بلكه آن چه در كتب فقهي شيعه آمده اين است كه نماز گزار بعد از پايان نماز سه بار دست خود را بالا مي برد و در هر دفعه تكبير مي گويد. براي هر چه روشن تر شدن قضيه، نظريه يكي از فقهاي نامدار شيعه ذكر مي كنيم تا دروغگويي وهابيون براي همگان روشن شود.
شيخ مفيد (رحمه الله) مي‌گويد :

زماني كه سلام دهد به آن گونه اي كه توصيف كرديم بايد دستش را تا مقابل صورت به گونه اي كه روي دست به طرف صورت و كف دست به طرف قبله باشد بالا مي آورد و مي گويد الله اكبر سپس دستش را تا روي رانهايش پايين مي آورد و براي بار دوم بالا مي آورد و تكبير مي گويد سپس پايين مي آورد و دوباره بال مي آورد و تكتبير مي گويد سپس دستهايش را پايين مي آورد .
ابن المقنعه ص 114 باب 9 كيفية الصلاة و صفته.
شيعه معتقد به نبوت حضرت محمد بن عبدالله صلى الله عليه وآله بوده و آن را ركنى از اركان دين اسلام مى داند
شيخ طوسى رحمه الله مى گويد:
محمد بن عبدالله بن عبدالمطلب بن هاشم صلي الله عليه وآله پيامبر اين امت و رسول خدا است به اين دليل كه او ادعاي نبوت كرده است و معجزه هايي به دست او انجام شده است مثل قرآن ( كه معجزه جاويد است ) پس او حقا پيامبر است .
الرسائل العشر ص 96 مسائل كلامية باب النبوة و الامامة و المعاد.
پس اين اتهام وهابيت ، ناشي از جهل آنان به معتقدات شيعه‏ است
پاسخ اهل سنت:
برای من که زمانی شیعه بودم و در کودکی نماز را از معلمان شیعه آموختم ، هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد که شیعه در آخر نماز خان الامین نمیگوید بلکه سه بار الله اکبر میگوید
پس چرا عالمی به بزرگی ابن تیمیه چنین گفته است؟
باید بدانیم که رافضی فقط به شیعه 12 امامی اطلاق نمیشود ، آنها طیف وسیعی از گمراهان را شامل میشوند که پدید میایند و نابود میشوند بین آنها حتی کسانی هم هستند که فرج زن را عبادت میکردند و یا حتی الان هم عبادت میکنند!!
پس شیعه یک گروه یکدست نیست
وقتی شیعه 3 امامی ( زیدی ) قد علم کرد ، نام نشانی از شیعه 12 امامی نبود
وقتی شیعه 6 امامی در مصر خلافت درست کرد شیعه 12 امامی کجا بود؟
نصیری ها در سوریه، مگر شیعه نیستند؟
علی الهی ها مگر شیعه نیستند ؟
همین مجاهدین خلق که زن و مرد شان کنار هم نماز جماعت میخوانند، مگر شیعه نیستند پس اگر ما بگوییم شیعه ها را دیده ایم که زن و مرد کنار هم نماز میخوانند آیا این دروغ است ؟
پس تعجبی ندارد که گروهی از رافضی ها در نماز خان الامین میگفتند، و مقصود امام ابن تیمیه هم همان گروه بوده است
مردم افغانستان گروهی از شیعه ها که با نام کیانی مشهورند را به اسم (چراغ کش) میشناسند!
چون اونها در اعیاد خود چراغ ها را خاموش میکنند و تالار که تاریک شد هرکس دست هر زن که بدستش آمد را میگیرد و میرود بکناری برای .....!!
خود شیعه 12 امامی نیز بسیاری از فرق دیگر شیعه را کافر میداند.
پس حرف سایت ولی العصر درست است یعنی شیعه 12 امامی به نبوت عقیده دارد و محمد صلی علیه و سلم را از حضرت علی برتر میداند
و حرف ابن تیمیه رحمه الله هم درست است و طیفی از شیعه خان الامین میگفتند والا مردی به بزرگی ابن تیمیه محال است که تهمت بزند
و اصلا شیعه آنقدر ایراد در مذهبش است که نیازی به تهمت های از این دست نیست...

0 comments

ارسال یک نظر